Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli je nějaká možnost si navolit, aby při otevření nějakého projektu se zobrazovala realistická scéna, která se zobrazuje ale se zapnutými konturami?
Další otázka je na dekory - EGGER vydal nový katalog 2020-2022 a jsou tam nové dekory lamin a nové dekory pracovních desek. Budete je v doplnovat?
Moc ději. Pěkný den
Dobrý den,
děkujeme za Váš příspěvek do fóra.
Kontury je možné si zapnout i v případě realistické scény (tedy včetně textur). Stačí zaškrtnout checkbox Zobrazit kontury. Ovšem toto nastavení se v současné době do projektu neukládá. Po otevření projektu se tak nastaví výchozí nastavení zobrazení realistické scény bez kontur. Ale mohli bychom do programu přidat možnost nastavení, aby se společně s projektem ukládalo aktuální nastavení scény.
Dekory rozšířit plánujeme. Již jsme oslovili partnery, abychom dostali nová data. Jakmile nám partneři data dodají, zapracujeme nové dekory do nové verze.
Hezký den
Tým podpory Nikodem software
Dobrý den,
do programu předběžného přístupu jsme uvolnili novou verzi programu (build 200216), která mimo jiné ukládá aktuální nastavení zobrazení 3D scény společně s projektem. Pokud si tedy projekt uložíte se zapnutými konturami, při dalším otevření projektu budou kontury zapnuté.
Hezký den
Tým podpory Nikodem software
Dobrý den, děkuji za dodanou funkci, přesně takhle jsem si to představoval.
Po nainstalovaní nove verze, jsem narazil na problém, kdy při založení nového projektu kliknu v manažeru projektu na název projektu pravým tlačítkem myši, tak mě naskočí okno, kde je červený kříž a občas to hodí nápis chyba programu.
Chtěl jsem vám poslat obrázek, ale nevím, jestli to sem jde vložit?
Pěkný den
Dobrý den,
obrázek jsem už vložil.
Tady je ta chyba, co to hází :
Odkaz na objekt není nastaven na instanci objektu.
-----------------------------------------------------------------------------
Stack:
v FurnitureStudio.ctrlProjectMenuStrip.(Object , PaintEventArgs )
v System.Windows.Forms.Control.OnPaint(PaintEventArgs e)
v System.Windows.Forms.Control.PaintWithErrorHandling(PaintEventArgs e, Int16 layer)
v System.Windows.Forms.Control.WmPaint(Message& m)
v System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
v System.Windows.Forms.UserControl.WndProc(Message& m)
v System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
Zanechte odpověď
Sledujte nás